Tuesday 5 February 2013

BANTUAN 1MALAYSIA

SYUKUR dan TERIMA KASIH

Salam dari RJ. Esok, murid-murid di sekolahku akan menerima bantuan persekolahan 1Malaysia yang bernilai RM100 seorang. Tanggungjawab guru kelas untuk membahagikan kepada setiap murid dalam kelas masing-masing. Bertuahnya mereka sekarang, hidup dalam keadaan ekonomi yang stabil. Menjadi harapa guru dan nasihat kepada mereka untuk menggunakan dan memanfaatkan bantuan tersebut sebaiknya dan bukannya digunakan untuk keperluan yang tidak sepatutnya. 

Seramai 60 orang murid SKUP akan mendapat bantuan ini dan sedikit sebanyak meringankan beban para ibu bapa mereka menanggung perbelanjaan keperluan anak-anak mereka. RJ begitu berharap agar bantuan sebegini diteruskan bagi tahun-tahun yang mendatang. 

Gaga amat bala nembiak, sidak apai indai nembiak nerima ka duit bantuan ya ka udah diberik cdak kerajaan. Pagila nyuak ka bantuan tu ngagai semua nembiak. cewahh, jaku iban.. :)

bantuan RM100 kepada pelajar sekolah
Diharap dengan adanya bantuan seumpama ini akan dapat membantu meningkatkan kualiti murid-murid dalam pelajaran khasnya dan kehidupan seharian amnya.

TQ..RJ:)


No comments:

Post a Comment