Wednesday 20 February 2013

PSV...BIDAN TERJUN

WARNA DAN MEWARNA...

Salam. Semoga pembaca blog RJ sihat2 semuanya disamping orang tersayang. Subjek PSV adalah salah satu subjek yang digemari oleh saya sewaktu di sekolah dulu. Sehingga sekarang pun saya memang meminati hasil2 seni dan membuat aktiviti yang berkait rapat dengan kesenian. Walaupun saya tidak mahir melukis mahupun mewarna tetapi rasa mahu mencuba amat mendalam dan saya 'enjoy' melakukan. DO IT WITH PASSION.. :)

Hari ini sesi mewarna dan membuat corak lukisan harmoni bersama murid-murid. Walaupun mengajar subjek bukan major atau elektif tetapi saya tetap seronok bersama murid-murid mengajar dan belajar. Sama-sama belajar untuk meningkatkan dan memantapkan kemahiran dalam bidang yang diluar kebiasaan.

gelagat murid2ku mewarna dengan warna yang bertaburan di atas meja
Jom warnai dunia anda. :)

RJ :)

No comments:

Post a Comment